onsdag 29. juni 2011

woop woop

Akkurat kommet hjem fra Åråsen etter en liten tur innom Martin's! guess what? vi vant! 2-1! :D Deilig!! og nå slo Molde vif 2-1 og! Livet er herlig dere! Nå er det bare 2 dager igjen av detta kurset og, i morgen skal vi på chat noir og rigge litt. Blir gøy! Var der å så i dag, litt større enn det vi har drivi med i kjellern på skolen så langt for å si det sånn. Tror vi skal på rockefeller eller no en dag og. Men er ikke heelt sikkert på om det blir no, for vi skulle egentlig hvert der på tirsdagen men ble noe surr. Har også hatt litt elektro og. Ikke akkurat det morsomste. Kunne jo ikke en dritt fra før. Trefas hva er det liksom :P Kanke akkurat si jeg kan mye nå heller, men har da fått med meg litt! Men merker det skal bli deilig med ferie neste uke, hjernen har blitt litt overarbeida her. Alt for mye nytt på en gang. Begynner å bli ganske sliten, ikke bare av kurset men skjer jo ting hele tiden joo! ålesund tur, bursdag, kino, fotball, ut, fotball ogsåå er det friiiii. Da er det hyttetur med family'n og da skal jeg ikke gjøre noe som helst! bare sitte å glo i hele 4 dager! Før det bærer av gårde til Derby!! :D også er det back to work :(   oh oh btw! jeg fikk brev fra galtvort i dag!! :D

 Ikke akkurat verdens beste kvalitet, og det er vel ikke fra galtvort heller men fra harry potter world i florida! :) Men mamma sa "du har fått brev fra galtvort" så jeg tenkte wohoo endelig! I knew i was a wizard! eller witch. så ble litt skuffa da det bare var fra Trine :( neeidaa!! Ble kjempe glad :D Tusen takk Trinitus! <3
Men nuh er det fotballextra! Så nå skal jeg se LSK vinne og VIF bli knust en gang til! (:

2 kommentarer:

motionocean sa...

Haha, du har da lært litt! Også Chat noir! ÅH, Galtvort, hihihihi :D Snille Trine! Trenger jeg si jeg er sjalu, Derby much? :p

IdaPida sa...

så spennende :)
grattis med plass på niss, kjenner flere som har gått der både på lyd og lys og på skuespillerlinja :) og alle de skryter masse!
så det høres jo bra ut d :)

kult brev:) i want one too hehe