torsdag 25. august 2011

NISS

jaa denna uka begynte jeg på NISS på lys og scene linja. 1. skoledag startet på rockefeller, hvor rektor holdt tale og de forskjellige lærerne presenterte seg før vi skulle dele oss inn i klasser. Vi er 14 stk (tror jeg) 3 jenter og resten gutter. Hakke akkurat blitt så godt kjent med alle ennå, men det virker da som en hyggelig gjeng! Deretter gikk vi samla til skolen. Der fikk vi masse info. 2. skoledag hadde vi et infomøte til på 3 kvarter så fikk vi fri for lærern vår er sjuk. I går hadde vi førstehjelpskurs i 5 timer! og i dag og i morra har vi også fri pgs sjuk lærer. Ikke helt skolestarten jeg hadde forestilt meg :p Hadde heller trengt disse fridagene utti oktober/november en gang kan jeg tenke meg. Enn nå, nå er jeg jo egentlig gira på å begynne! Men jeg skal til LEEEEEEEEDS!!!!! :D :D :D :D festival i morgen, så da slipper jeg jo hvertfall å få fravær den dagen! Det liker vi! Har ikke hatt så mye tid til å glede meg til Leeds for jeg har vært for opptatt til å grue/glede meg til skolen. Men nå når skolen faktisk har begynt så har sommerfuglene til leeds tatt plass i magan! jeg skal dit med Rikke! Det blir bra. Må stå opp 4 i morgen *gjeesp* så skal prøve å få lagt meg litt tidlig i dag, Får satse på at jeg ikke glemmer noe viktig. Nå har jeg fått kjøpt telt og greier og. Det er vel det viktigste. Må printe ut litt greier straks og. blæ jeg hater å gjøre meg klar for reising :P Så mye å huske på! Men det blir jo verdt det! :)

2 kommentarer:

IdaPida sa...

kos deg i leeds <3 savner uk.

sikkert spennende å starte, tenk på hvor mye du sikkert har å glede deg til fremover. kjenner mange som har gått samme linje som du der :) de virker alle veldig fornøyde

motionocean sa...

haahah, ja, jeg ville nok heller hatt fri senere på året i stedet, jeg også!! Kos deg i Leeeeeeeds ;D