fredag 10. september 2010

Painting!

Så jeg malte et nytt bilde her om dagen. Det ser ut som noe nen 4. klassing kunne klart men haha. Allikevel jeg synes det er veldig gøy å male. Selvom ikke det ferdige produktet er så mye å skryte av. Jeg kan da poste det allikevel, voila

ææ bilde laster seg opp feil vei :S jaja dere får lene hue til høyre og glo. haha.
Dette er da hvordan jeg så ut etter endelig å ha malt ferdig
Det bilde kom riktig vei altså. jaja.  som dere ser er jeg veldig flink til å få maling overalt. Dere skulle sett under armen min haha og jeg har grønn flekk på høyre skinnet og blå og hvit på venstre. yay. sånn går det når man klør i trynet mens man maler xD

Jaja er det fler enn meg som syns det er gøy å male?

Jeg tenker forresten også på å starte med en sånn 365 photo challenge. siden jeg føler jeg bruker mitt dyre kamera alt for lite. Tror dere jeg kan klare det? Det tror jeg nemmelig!

3 kommentarer:

Line sa...

You can do it!:) Kjør på. Full guffe. WOOHOO!

motionocean sa...

du, det der er IKKE noe en 4.klassing kan male!
Flott bilde!!
og av deg :) (og mååå kommentere veggen din (A) )
do it!
xxx

IdaPida sa...

jeg synes det var et flott bilde jeg :)