søndag 19. september 2010

Søndager uten fotball er søndager uten mening!

Hva annet har man å gjøre på søndager da? halloo! Vel det er jo film og popcorn da selvsagt. Men det kan man jo gjøre hvem som helst dag i uka.

Bilde hentet fra kfl.no.

Hvorfor er det ikke fotballkamp denne søndagen lurer du kanskje. Vel det er fotballkamp for de fleste andre. Men ikke LSK nei for vi har kamp i morra! faen som jeg hater mandagskamper. Spesielt når de er laangt laangt borte! Som nå, mot Haugesund. Det ække mange som har annledning til å bare ta seg fri en mandag fra jobb, kanskje tirsdagen og for når man kommer hjem i 7-8 tia morran etter, er det ikke bare bare å komme seg på jobb den dagen heller! Samme med skole. Selvom det er en del lettere å bare skulke der. Men anyway. Jeg jobber. Så jeg kan ikke dra. Damn tenkte jeg. Men hele kfl + ufc har bestemt at vi skal boikotte kampen pga vi alltid får mandagskamper langt uti huttiheita. Hvis noen er interessert står det mer om det her.  Så da slipper jeg hvertfall å sitte foran tv'n og misunne alle som er der. Blir rart å se en kamp uten noen bortesupportere da. Håper det blir lagt godt merke til!

Da får vi krysse fingra for seier i morra, også får jeg prøve å finne på noe å ta meg til denne utrolig kjedelige søndagskveld.

2 kommentarer:

motionocean sa...

hva med laget som ikke blir å ha noen supportere der? ;o
xxx

IdaPida sa...

sånn er det dessverre noen ganger, men kanskje litt typisk hvis det alltid er lsk da?
jeg følger ikke nok med på norsk fotball til å få med meg slike ting