søndag 5. september 2010

Where's the party at??

Danny's ofcourse!
Må si jeg koste meg i går natt med 3 mcflytwitcams + popcorn oog glassflaske cola!
Dette var altså slik min dataskjerm så ut da jeg endelig hadde fått alle 3 til å funke. Gud som jeg elsker McFly. Har alle lasta ned Party Girl forresten?? Eller bestilt singelen?? håper det. Det må bli en ny nr 1 syns jeg! Selvom jeg egentlig har en litt dårlig følelse... vi får se!  også får vi krysse fingrene. og kose oss med sangen! i mens! x)

3 kommentarer:

motionocean sa...

LINN!
Jeg hadde selvfølgelig ikke tenkt på å åpne alle i forskjellige vinduer og se dem samtidig -.-
jeg hadde dem i hver sin fane, og flikka frem og tilbake...
Tom og Dougie da, for Danny sa ikke så mye de første 12 minuttene xD
x

Line sa...

HAHA! Fantastisk... Dougie og Tom er heilt rolig så kjem Danny... I lol'd:)

IdaPida sa...

det fikk ikke jeg med meg en gang jeg hehe..
men jeg kjøpte singlene når jeg var i England da :) så jeg føler jeg har gjort min del.